PASSATGE MULET, 4 - 08006 - BARCELONA - TEL. 93.237.86.59 / cegracia@cegracia.cat

Sortida Alta – Milieu i Grand Tapou – 27, 28 i 29 de juliol

By 15 juliol, 2019CEG, Destacat, Muntanya

Presentació

Els propers dies 27, 28 i 29 de juny, dins del cicle de sortides d’alta muntanya, us proposem una sortida als pics de Milieu i Grand Tapou, Per problemes amb les dates i per impossibilitat de trobar refugi haurem de veure el Vignemale des dels pics d´enfront que volem assolir, el pic Milieu (3130m) i Gran Tapou (3150m). Per les vistes que tindrem, paga la pena l´esforç i per reblar el clau, si el grup i el temps ho permet, intentarem fer les dues agulles del Gran Tapou.

La sortida és de tres dies, com estava anunciat.

 

Dissabte 27 de de juliol:

Farem servir el dia per arribar a Gavarnie, punt de pernocta i sortida de diumenge. Són 6 h. i escaig de camí (436 km) així que també pararem a dinar on convinguem entre tots.

 

Diumenge 28 de juliol:

Sortim de la Barrage d´Ossoue i tenim gairebé 1700m de desnivell fins els cims en 11 km (anada).

Aquest dos pics no tenen cap dificultat tècnica tret del desnivell i la llargada de la sortida.

Si tenim temps i es pot fer hi ha l´opció de fer també les dues agulles del Gran Tapou havent de passar una congesta de neu permanent (necessari piolet i grampons) força exposada.

Aquesta part de la cresta és molt aèria. Tornada a Gavarnie per descansar i pernoctar.Total: uns 20 kms.

Dilluns 29 de juliol:

Tornada a Barcelona.

Allotjament

Dormirem en càmping a Gavarnie. Si podem aconseguir un allotjament més còmode per la zona ho farem saber el més aviat possible. Les dates són complicades.

 

Material

  • Botes de muntanya i bastons
  • Impermeable i/o paravents
  • Crema solar
  • Ulleres de sol i barret
  • Grampons i piolet (per les clapes de neu )
  • Tenda, sac, màrfega. etc.
  • El material necessari el farem saber a la reunió en funció de si hi ha possibilitat de fer les agulles o no.

 

Requisits

  • La sortida és llarga i dura, per tant cal tenir molt bona forma física.
  • Serà decisió dels coordinadors continuar la cresta a les agulles, si ho considerem oportú.
  • Disposar d’assegurança vigent per poder realitzar l’activitat (qui no disposi d’assegurança, ha de fer la temporal dijous abans de la sortida a la reunió que farem al Club). Ningú pot assistir a la sortida sense assegurança.
  • Màxima puntualitat amb els horaris establerts.
  • Acceptar les condicions del formulari d’inscripció.

 

Condicions generals

  • El que fareu a través del web és una preinscripció. La inscripció no serà ferma fins que la coordinació no us confirmi que teniu plaça.
  • Les sortides de la secció de muntanya estan obertes a tothom, però tenen prioritat per anar-hi els socis del club. Els no socis quedaran en llista d’espera fins pocs dies abans de la sortida, en què se’ls confirmarà si tenen plaça (o no).
  • La coordinació de les sortides no és responsable de les sortides, ja que la seva funció es limita a proposar una sortida, buscar el lloc per dormir o suggerir la ruta.
  • La coordinació de la sortida podrà vetar la participació a l’activitat de persones que no tinguin els requisits físics i tècnics que es demanen per aquesta activitat.
  • Les reserves, inclòs la paga i senyal, es faran a través del Club per totes les persones inscrites. La persona que s’inscrigui es compromet a pagar aquests diners tot i en el cas que la sortida s’anul·li o la persona no vingui, a no ser que l’allotjament retorni els diners avançats. Es reclamarà l’import de la reserva avançada pel club a les persones inscrites.
  • Les teves dades personals podran ser comunicades a tercers amb la finalitat de gestionar les inscripcions. Pots exercir els drets d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició a tac.aicargecnull@aicargec.
  • M’he informat de les característiques tècniques i equipament necessari per a fer la sortida i n’assumeixo els riscos al considerar-me amb suficient capacitat per participar-ne a la activitat.

 

Altres dades

  • Anirem amb cotxes particulars. La despesa del quilometratge dels cotxes el repartirem a parts iguals entre els assistents, i es comptabilitzarà a 0,18€/km.
  • L’excursió es limita a 16 persones (14+2).
  • La reunió la farem el dijous 25 a les 20.45 hores al Club. És molt important que les persones que han de fer l’assegurança temporal, han d’estar al Club una mica abans per fer la tramitació. Parlarem dels horaris, de la organització dels cotxes, de les rutes, meteorologia, etc. I de totes les dubtes i consultes que siguin necessàries.
  • Tant el dinar de dissabte com el de dilluns el farem en ruta procurant aturar-nos en un lloc de preu raonable.

 

Coordinació

Montse Soler 696722992 moc.oohaynull@sriwilfm

Jordi Cuevas 654521750 moc.liamtohnull@86dsaveucj

 

Formulari

https://forms.gle/ZPYYP13sut1hBP4K7

Aquest lloc web fa servir galetes per que tingueu la millor experiència d'usuari. Si continua navegant està donant el seu consentiment per a l'acceptació de les esmentades galetes i l'acceptació de la nostra. política de cookies, premi l'enllaç per a més informació.

ACEPTAR
Aviso de cookies