Skip to main content

Nova sortida del grup de Matinals de Veterans

(més informació sobre el grup clicant aquí)

• Data de sortida: dimecres 30 de novembre del 2022
  • Nombre de places: sense límit
  • Punt de trobada: Davant taquilles de l’estació de RENFE de Plaça Catalunya.
  • Hora de trobada: 7:50. Agafarem el tren de Rodalies R1, destinació Portbou, de les 8:00, El Clot a les 8:07. Hora prevista d’arribada a Badalona: 8:20. Sigueu puntuals!
  • Tipus de bitllet: Abonament Recurrent RENFE Rodalies Barcelona. També targeta ATM de 1 ZONA per agafar el bus, o bitllets equivalents.
  • Material necessari (si n’hi ha): mascareta obligatòria a l’interior del tren. Et recomanem gel hidroalcohòlic. També aigua, alguna cosa per menjar a l’hora de la Mandarina, i moltes ganes de passar-t’ho bé.
  • Quilòmetres aproximats del recorregut: 13,5 km
  • Desnivell acumulat del recorregut:  +300/-330 m
  • IBP: 58 (moderada)

Descripció i ruta

Es tracta d’una caminada gairebé circular. Sortirem de la parada d’autobús, a la carretera de Can Ruti, per sobre de la B-20. Passarem per unes masies, la riera de Pomar que seguirem un tram, i veurem l’exòtic castell de Godmar, propietat privada on han instal·lat un Pitch&Put.

Continuarem la ruta en pujada per camins i pistes fins a vorejar el Turó de l’Home, i ja més planer, passarem entre la carena i Can Ruti per anar a buscar la ruta del Torrent de l’Amigó (SL-C 142)

Un cop completada aquesta volta agafarem un tram del GR-92, entre horts i cases fins a travessar la carretera de Montcada i Reixac i continuarem per pistes fins a arribar a la carretera del Canyet. D’aquí travessarem la zona urbana de Badalona, per corredors verds, fins a arribar al mar i, ja per la franja marítima, arribarem a l’estació.

Aquesta última part són uns 4,5 km que, en cas que anem malament de temps, ens podem estalviar agafant el BUS M-26 (cada 10 minuts) abans de travessar la B-20, que ens deixarà a 3 minuts de l’estació.

• Horari de trens de tornada: hi ha trens aproximadament cada 30′, 13:17, 13:47, 14:17, 14:47, 16:17, 16:47…
  • Coordinador(a) de la sortida: a Catalunya, Toni Mas (619762196). A Badalona Miquel Fabró  (677 581 318)
  • Preu de la sortida: cadascú es paga el seu bitllet de tren.
Descarrega't l'anàlisi de la ruta en pdf
Descarrega't el mapa del recorregut

Informació important

• 👉🏼 Inscriu-te a través del formulari, al final d’aquesta pàgina ⬇️⬇️
  • 👉🏼 Un cop exhaurides les places es farà una llista d’espera per si hi ha alguna baixa.
  • 👉🏼 Cal ser soci del CEG per participar en aquesta activitat.
  • 👉🏼 És obligatori tenir la llicència federativa i portar tot el material necessari
  • 👉🏼 De forma extraordinària, un no-soci, podrà demanar participar en una Matinal, a tall de prova, una única vegada, per valorar si és el tipus d’activitat que l’hi interessa. Per fer-ho, cal que enviï un correu a ‘tac.aicargecnull@slanitam’.

Anima’t i participa a la sortida!