Fent camí plegats des del 1922
Us deixem algunes imatges de la Diada del Club, el dia en què ens retrobem per celebrar que el Club Excursionista de Gràcia funciona sense interrupcions des del 1922.
Al llarg de la jornada vam fer l’homenatge anual als socis veterans, amb l’entrega de les insígnies pels 25 i 50 anys de fidelitat, un gest senzill però carregat de significat.
També vam fer l’entrega simbòlica del xec amb la recaptació del retorn dels xips blancs de la Matagalls Montserrat 2025, destinat enguany a la Fundació Jeroni de Moragas i recollit per Joan Soler i Xavier Martínez, membres del patronat.
I, com toca en un dia així, vam acabar xerrant animadament, fent un pica-pica i brindant amb cava per molts anys més de club!
Mai Enrera!
#escatesd’unapinya


