Més informació de la secció del GIE
- Data de sortida: 12/04/2025
- Durada: 12-21 d’abril
- Nombre de places: 10
- Punt de trobada: Coves de Sorbas https://maps.app.goo.gl/jNUZkH1HLVojsHxE9
- Hora de trobada: 08:00
- Requisits mínims: N1 i N2 Espeleo
- Material personal necessari: Equip vertical progressió Espeleo
Coordina: GTS Almeria i GIE
Descripció
El sistema de coves de Sorbas està format per més de 1.000 cavitats en un paisatge càrstic, un dels més extensos d’Europa. Aquest entorn es caracteritza per la presència de galeries horitzontals amb formacions cristal·lines, així com passos estrets i sales àmplies que requereixen tècniques d’espeleologia avançades per a la seva exploració.
La sortida es realitzarà en col·laboració amb el Grup de Treballs Subterrànies (GTS) d’Almeria, que aportarà el seu coneixement de la zona. Una oportunitat per aprofundir en l’estudi d’aquest singular medi subterrani i promoure l’intercanvi d’experiències entre grups d’espeleologia.
Informació
Els interessats hauran de contactar amb l’organitzador per tal de confirmar l’assistència. Es farà un grup de WhatsApp amb tots els inscrits al formulari per organitzar la sortida. El coordinador/a es reserva el dret de canviar la zona d’activitats per meteorologia.
- Llicència: imprescindible llicència federativa actualitzada, FCE o FEEC-C
- Logística: Pernocta en furgos.


