Skip to main content
Més informació de la secció del GEDE
  • Data de sortida: 25-26/04/2026
  • Punt de trobada: Refugi “Es Plans” situat a 1560 m d’altitud, a peu de la pista de Plan a Viadós. És possible que hàgim de deixar els cotxes més avall i pujar esquiant/caminant.
  • Dia i hora de trobada: Divendres 24/ dissabte 25 a la tarda (a concretar dijous 23 segons méteo).
  • Material: Es requereix que els participants tinguin tant el material com el coneixement tècnic per poder-la realitzar.
  • Llicència: Imprescindible llicència federativa actualitzada a 2026 FEEC-C. Si no la teniu haureu de demanar una temporal al club.
Coordina: Miguel Vera

Descripció i ruta

DIVENDRES

Desplaçament amb cotxe fins al refugi lliure d’Es Plans (4 hores aproximadament).

DISSABTE

Fer aproximació amb esquís o caminant des del mateix refugi fins al peu del canal. Ascendir el corredor, sortir per la cresta fins al cim del pic Posets o Punta de Llardana (3375 m), accedir a la cara nord i fer esquiant una de les baixades més emblemàtiques del Pirineu. Opcionalment es pot aproximar i baixar caminant. Desplaçament de tornada.

Les persones coordinadores de les sortides no en són responsables de les sortides, la seva funció es limita a proposar una sortida o suggerir la ruta. La inscripció a l’activitat comporta l’assumpció de la responsabilitat individual.

Com em puc inscriure?

  • Inscriu-te a través del formulari, al final d’aquesta pàgina.
  • Abans de la sortida crearem un grup de WhatsApp per acabar d’organitzar-nos: concretar vehicles, horaris, etc.

El pagament de llicències federatives temporals es farà per avançat no més tard del dimarts previ a la sortida.

S’ha d‘enviar el comprovant de la transferència feta a la secretaria tac.aicargecnull@aicargec amb còpia a tac.aicargecnull@edeg. Si no s’envia el comprovant no podrem saber si s’ha fet el pagament i no garantirem que l’assegurança estigui tramitada.

Els preus de llicències temporals són:
SORTIDES D’UN DIA: 6,25 € SOCIS / 8,75 € NO SOCIS
SORTIDES DE DOS DIES: 7,35 € SOCIS / 11,35 € NO SOCIS

El compte per fer les transferències serà el de llicències:
ES80 2100 0807 72 0201149458

I en el concepte: NOM + COGNOMS + “TEMPORAL GEDE” + data de la sortida

____
GEDE
Per a més informació podeu contactar amb tac.aicargecnull@edeg

Ves al contingut