Més informació de la secció del GIE
Descripció
Raduno Internazionale di Canyoning AIC 2026
Del 2 al 9 d’agost de 2026 tindrà lloc a Ponte Caffaro (Bagolino, Llombardia, Itàlia) la 22a edició del Raduno Internazionale di Canyoning organitzat per l’Associazione Italiana Canyoning, una de les trobades de barranquisme més importants d’Europa.
El GIE està valorant organitzar una sortida per assistir a aquesta trobada internacional, una bona oportunitat per descobrir nous barrancs, compartir experiències amb practicants d’arreu d’Europa i gaudir d’una setmana de barranquisme en una de les zones més interessants dels Alps italians.
Ubicació
La trobada tindrà la base als equipaments esportius de Ponte Caffaro, a tocar del Llac d’Idro, en una zona amb una gran concentració de barrancs de referència de la Llombardia i àrees properes.
Què hi trobarem?
- Una setmana sencera dedicada al barranquisme.
- Descens de nombrosos barrancs de la zona, tant clàssics com novetats recentment equipades.
- Participants provinents d’Itàlia i d’altres països europeus.
- Espais de trobada, intercanvi d’experiències i convivència entre barranquistes.
- Accés a barrancs de la Val Sabbia, la zona dels llacs de Garda i d’Iseo, i la Val Camonica.
Accés
Des de Catalunya, el desplaçament per carretera és relativament directe. Ponte Caffaro es troba entre Brescia i Trento, amb bones connexions per autopista i carreteres principals.
Més informació
Podeu consultar tota la informació actualitzada a la web oficial:
Informació
- Material personal necessari: Casc, equip complet de progressió vertical de barrancs, escarpins, guants, neoprè, frontal, saca i bidó estanc.
- Llicència: Imprescindible llicència federativa actualitzada, FCE (modalitat B, que cobreix Europa) o FEEC-D
- Logística: Els interessats hauran de contactar amb l’organitzador per tal de confirmar l’assistència, i es farà un grup de WhatsApp amb tots els inscrits al formulari per organitzar la sortida. Cadascú va amb el seu vehicle o es pot parlar d’unificar vehicles.
- Pernocta: Es farà nit a un càmping amb furgos o tenda, per determinar encara segons en nombre de persones de la sortida.


