Skip to main content

BTT – 5a trobada a Franciac (La Selva).

Quan:
1 novembre, 2025 – 2 novembre, 2025 tot el dia
2025-11-01T00:00:00+00:00
2025-11-03T00:00:00+00:00
Més informació de la secció de BTT

Tot lo bo … s’acaba! 

Us presentem l’últim formulari de l’any, que correspon, ni més ni menys, a la 5a trobada a Franciac, per fer una cloenda de calendari com cal. No hi podeu faltar!

Data: 1 i 2 de novembre del 2025

Proposem una trobada de dos dies amb dinar comunitari inclòs, com a cloenda del cicle de sortides de la secció de btt de l’any 2025 (tot i que esperem seguir sortint).
Recordeu però que és una trobada on ens haurem d’arremangar (la quota de socis no ens dona per pagar un càtering), i ens caldran mans per preparar els àpats, així que veniu ben calçats i amb ganes de pencar .
Divendres comprarem menjar en funció dels que ens quedem (amanides, embotit, …), i diumenge, farem la tradicional costellada. (pels nouvinguts: el cost dels àpats conjunts es dividirà entre els assistents)
Però no tot és menjar, abans ens l’haurem de guanyar:
Dissabte, el clàssic ascens al Sobirà (amb esmorzar de forquilla) i tenim opcions diferents per diumenge amb dues sortides de diferent nivell, que escollirem en funció dels inscrits

Recorregut i dificultat

Dissabte es proposa una sortida circular de nivell mig/alt al Sobirà i diumenge dues sortides circulars, una de nivell mig a la serra de Cadiretes i una de nivell baix per la comarca de la Selva.

Punt de trobada i desplaçaments

El punt de trobada és dissabte a les 9,30h. a la rectoria de Franciac (Caldes de Malavella).

Es pot fer el desplaçament amb el tren R11 que surt a les 7’46h de Sants o 7’51h de Plaça Catalunya o anar-hi en cotxe.

Etapes

Etapa 1 – Dissabte: pujada al Sobirà amb esmorzar de forquilla

Franciac, Vilobí d’Onyar, Santa Coloma, Castanyet, El Sobirà, Santa Creu, Coll del Ruscall, Brunyola, Viloví, Franciac.

Distància: 61 km. Desnivell: +- 1.225 m. Dificultat: mitjana/Alta.

Etapa 2 – Diumenge: Cadiretes o poblets de la Selva, en funció dels inscrits.

Opció A (nivell mig)

Franciac, Llagostera, Puig de Cadiretes, Collet de Terranegra, Caldes de Malavella, Franciac.

Distància: 51km. Desnivell: +- 751 m. Dificultat: mitjana-baixa.

Opció B (nivell baix)

Franciac, Caldes de Malavella, Esclet, Sant Andreu Salou, Riudellots, Viloví, Salitja, Sant Dalmai, Viloví, Franciac.

Distància: 47 km. Desnivell: +- 310 m. Dificultat: baixa.

Pernoctació i equipatge

Està previst dormir dissabte (també s’hi pot anar divendres) a la Rectoria de Franciac, municipi de Caldes de Malavella. Hi ha capacitat per a 18 persones en llits i la resta al terra amb màrfegues. No cal pagar res per la pernoctació.

Cal portar sac, coixí, tovallola, estris d’higiene personal, alguna peça d’abric, paravent, bidons, casc, frontal, eines, recanvis…

Àpats

Dissabte només cal portar l’esmorzar; dinarem a El Sobirà i soparem a Franciac.

Diumenge esmorzarem a Franciac i farem el dinar de cloenda a també a la Rectoria.

Participació

Si us interessa participar us heu d’inscriure al formulari.

També podeu contactar amb el coordinador de la sortida: Francesc Daví: Tel. 608595494 –  moc.liamgnull@ivadcsecnarf

Dissabte, el Sobirà
Powered by Wikiloc
Diumenge opció A (Cadiretes)
Powered by Wikiloc
Diumenge opció B (poblets de la Selva)
Powered by Wikiloc

_____

Podeu contactar amb el coordinador de la sortida:

Tel: 608595494  moc.liamgnull@ivadcsecnarf

Participa en la sortida!

Ves al contingut