Més informació de la secció de BTT
18-22 de juliol: entre l’Aude i l’Herault
Del 18 al 22 de juliol (sortida divendres tarda-vespre per apropar-nos al punt de sortida)
Es tracta d’una ruta circular de 5 dies per la zona de l’Herault (trepitjant el nord de l’Aude). Comencem a la muntanya Negra, anem cap a la vall del Thoré i pugem a les muntanyes de Laucane (sud del Massís Central) i a la serra d’Espinouse.
Inici de la ruta a Lespinassiera a 300 km de Barcelona. La ruta és 100% per pistes i algun tram de carretera local i els allotjaments són en gites d’etape, tret d’un dia d’hotel. Paisatge variat de boscos diversos de pins al sud i castanyers al vessant nord.
Etapes
- 1a etapa: Lepinassiere – Bouisset 47 km +1200 m
- 2a etapa: Bouisset – Laucane 40 km +950 m
- 3a etapa: Laucane – La Fage 49 km +1069 m
- 4a etapa La Fage – Gite de la Garrigue 55 km +900 (30 km són en via verda)
Hem previst un grup de 8 persones, pocs allotjaments i limitats. Cal fer una paga i senyal de 20 € per a la reserva dels allotjaments. Farem la reserva amb les inscripcions que tinguem abans del 20 de juny. Les inscripcions posteriors aniran segons disponibilitat.
_____
Tens cap pregunta? Contacta amb la secció:
tac.aicargecnull@ttb


