Skip to main content

Nova sortida de la secció de BTT!

Més informació del grup

Encarem la recta final del calendari!

Per manca d’allotjaments, finalment la ruta d’aquest cap de setmana serà només d’un dia a la Vall de Bianya

PLA DE RUTA

Ens trobarem DISSABTE a l’Hostalnou de Bianya. Qui vulgui esmorzar (entrepans o de forquilla), a les 9:00h al pàrquing al costat del Bar Hostal Nou. També poden fer-vos entrepans per emportar per dinar. Procurarem començar la ruta a les 10h.

Distancia 36’4km

Desnivell 710m

Dificultat: moderada (N2)

Arrencarem suau fins arribar a Sant Joan les Fonts, després enfilarem una bona pujada per asfalt. Un cop arribem el punt més alt, anirem baixant fins un encreuament on girarem i anirem cap a l’església romànica Sant Martí de Capsec. Després continuarem la ruta ja baixant amb alguna petita pujadeta. Seguirem fins un punt on si algú vol, es pot comprar formatge, mató i mel. Continuarem per un bosc on hi ha una zona de descans amb  font i taules, on podrem parar a dinar i relaxar-nos. Finalment, arribarem de nou al poble per pistes suaus.

Salut i pedals!

Powered by Wikiloc

IMPORTANT

• Recordeu que les sortides de cicle de BTT en cap cas són sortides guiades. Els coordinadors només tenen la funció de proposar la sortida i la logística del transport i allotjament.
  • Podeu contactar amb tac.aicargecnull@ttb si teniu algun dubte!