Skip to main content

Benvolguts socis,

Ja tenim a la vostra disposició els preus i modalitats de la llicencia federativa del 2015.

Us recordem que l’assegurança va de l’1 de gener al 31 de desembre, que NO es renova automàticament (a diferència de la quota de soci que si que es passa automàticament a principis de gener) i que només la poden tramitar els socis que estiguin al corrent de pagament.

Dit això, us adjuntem el quadre resum de les diferents modalitats de llicència (tant per a menors d’edat com per a majors). Recordeu que heu de triar en funció del tipus d’activitat que voleu fer i la zona on voleu estar coberts. Recordeu també que si voleu l’habilitació de la FEDME (per tenir descompte en els refugis fora de Catalunya) heu d’afegir 11,50 euros (ja ho indica a sota de tot).

                             

                             

                                               (Cliqueu els quadres per engrandir i consultar preus)

Per poder tramitar la llicència heu de fer una transferència al compte corrent: 

ES80 2100 0807 72 0201149458 

És molt important posar en el concepte/referència: “NOM + COGNOM” ja que sinó no podrem saber qui ha fet el pagament i per tant no quedarà tramitada. 

Us suggerim que una vegada feta la transferència, i per evitar problemes, ens envieu un correu electrònic per confirmar que hem rebut l’ingrès. Els ingressos fets a través d’altres entitats bancàries (que no siguin “la Caixa”) tardem uns dos dies en rebre’ls.

Tingueu present, però, que no s’està assegurat en el moment en que feu el pagament, sinó que tarda entre dos i tres dies laborables en entrar en vigor. Es a dir, que aquelles llicències tramitades passat el 28 de desembre NO seràn efectives l’1 de gener.

No cal dir que és molt important estar federat i que aquí, al Club Excursionista de Gràcia, és obligatori estar-ho (ja sigui amb la llicència anual o amb una de temporal) per poder fer qualsevol de les nostres activitats de senderisme, muntanya o esqui, així com per poder accedir al rocodrom.

Aquest any hem afegit una millora en el procés i és que els carnets s’imprimiran directament a secretaria. Una vegada tinguem imprés el vostre carnet de federat, se us enviarà un correu electrònic perquè passeu a recollir-lo.