Skip to main content

GEDE – Curs d’iniciació a l’escalada esportiva – CANCEL·LAT

Quan:
8 març, 2025 – 9 març, 2025 tot el dia
2025-03-08T00:00:00+00:00
2025-03-10T00:00:00+00:00
Més informació del GEDE

CURS D’INICIACIÓ A L’ESCALADA ESPORTIVA

CANCEL·LAT

8 i 9 de març

Des del club i des del GEDE pensem que la formació és bàsica i fonamental per dur a terme qualsevol activitat de muntanya i especialment en l’escalada. Conèixer el medi, l’entorn, el material i els riscos són claus per poder progressar. I per això que us proposem aquest curs d’iniciació a l’escalada.
.
El curs és d’un cap de setmana, el dissabte 9 i el diumenge 9 de març i aprendrem les tècniques bàsiques de l’escalada.

APROFITEU EL CURS I PODREU SEGUIR PRACTICANT A LA SORTIDA COL·LECTIVA D’ESCALADA DEL 22 I 23 DE MARÇ DE 2025! (lloc a determinar)

Descripció

DATES

8 i 9 de març.

LLOC

  • 1r dia: Vallirana
  • 2n dia: Montserrat

NOMBRE DE PLACES

  • Mínim 5 persones (per sota d’aquest número s’anul·larà el curs i es retornaran els pagaments).
  • Màxim 6 persones.

INSCRIPCIÓ

Haureu d’omplir el formulari d’inscripció, més avall teniu el botó per fer-ho.

Les inscripcions es tancaran el dia 25 de febrer o en arribar als 6 inscrits

Caldrà fer l’ingrés corresponent al número de compte del Club Excursionista de Gràcia ES28 2100 0807 7802 0078 2858 (No oblidis posar Nom i Cognoms i “Curs d’iniciació a l’escalada” al concepte de la transferència) i enviar el comprovant de pagament del curs i els documents d’inscripció complimentats tac.aicargecnull@oicartsinimda  amb còpia a  tac.aicargecnull@edeg

CONTINGUT

  • Introducció al material.
  • Encordament i “xapatge”.
  • Tècniques específiques de l’escalada.
  • Dispositius d’assegurament.
  • Detenció de caigudes.

El curs s’enfocarà a aprendre les nocions bàsiques i la tècnica de l’escalada, l’ús dels estris d’assegurança i maniobres a les reunions.

Si els cursetistes ja tinguessin experiència prèvia, el curs s’adaptaria per aprendre a anar de primer i a treballar la gestió de la por.

INSTRUCTOR

Ferran Sort.

Requisits i info

  • Cal tenir una bona forma física i no tenir vertigen. No són necessaris coneixements previs d’escalada.
  • Cal estar en possessió de la targeta federativa vigent de l’any 2025 de la modalitat -C- de la FEEC/FEDME o superior. Les persones que no en tinguin hauran de tramitar una llicència temporal (ho gestionarà el club).
  • A l’inici del curs es comprovarà que tothom estigui federat.

MATERIAL NECESSARI

  • Peus de gat
  • Arnès
  • Casc
  • Baga d’ancoratge (tipus multichain o cordino de 8mm o superior)
  • Mosquetó de seguretat
  • Mallón homologat per la pràctica de l’escalada
  • Cordino del 6 de 1,40m

*És material de seguretat i no es pot llogar al club.

PREUS

  • Persones sòcies CEG amb llicència C: 100 €.
  • Persones sòcies CEG sense llicència C (us en tramitarem una de temporal des del club): 106,95 €.
  • Persones No sòcies CEG amb llicència C: 120 €.
  • Persones No sòcies CEG sense llicència C (us en tramitarem una de temporal des del club): 130,95 €.

TRANSPORT

L’organització no preveu cap transport específic. S’obrirà un grup de WhatsApp amb totes les persones participants per facilitar la coordinació i poder optimitzar els cotxes.

Ves al contingut